+ و نگم از اـפــωـاـωـات פֿـوבم ..
ازاینڪه فڪر میڪنم "فُلانے " رو בوωـت בارم ..
یهو بے פــس میشم یهو בوωـش میـבارم باز ..
בهـטּ ωـه نفرم ωـرویـس ڪرבم با چُـωـناله هآم ..
ینے تابـωـتوטּ نبینمش آـבم میشم ؟
ما را در سایت [Ic c] دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 162